دانلود آهنگ محسن یاحقی شهر بی تو

Download Music Mohsen Yahaghi Shahre Bi To

آهنگ محسن یاحقی بنام شهر بی تو

تن من سرده از اون روزی که بی تو بی نشونم

تا دوباره دیدنت یه لحظه آروم نمیمونم

دانلود آهنگ محسن یاحقی شهر بی تو

 

متن آهنگ شهر بی تو از محسن یاحقی

تن من سرده از اون روزی که بی تو بی نشونم

تا دوباره دیدنت یه لحظه آروم نمیمونم

من تو شهر بی تو زندم یخ زده تموم جونم

man too shahr bi to zendam yakh zade tamoome joonam

بیا گرماتو تنم کن تو با دستات بپوشونم

biya garmato tanam kon ba dastat bepooshoonam

تو با دستات بپوشونم

 to ba dastat bepooshoonam 

این خیابونای بی تو

همه به چشام غریبن

هر کجا خاطره داریم

تو نباشی یه فریبن

وقتی همدردی نمونده

با کی میشه همصدا شی

توی شهر بی ترحم

خیلی سخته زنده باشی

میرم از شهری که هر جاش

پُره از کوچه ی بن بست

هر کی میگه آشناته

بیشتر از همه غریبست

میرم از شهری که بی تو

پُره تردید و عذابه

بی تو سهم من از این شهر

لحظه های اضطرابه

تن من سرده از اون روزی که بی تو بی نشونم

تا دوباره دیدنت یه لحظه آروم نمیمونم

من تو شهر بی تو زندم یخ زده تموم جونم

man too shahr bi to zendam yakh zade tamoome joonam

بیا گرماتو تنم کن تو با دستات بپوشونم

biya garmato tanam kon ba dastat bepooshoonam

تو با دستات بپوشونم

 to ba dastat bepooshoonam 

ترانه آهنگ شهر بی تو از محسن یاحقی

تن من سرده از اون روزی که بی تو بی نشونم

تا دوباره دیدنت یه لحظه آروم نمیمونم

من تو شهر بی تو زندم یخ زده تموم جونم

man too shahr bi to zendam yakh zade tamoome joonam

بیا گرماتو تنم کن تو با دستات بپوشونم

biya garmato tanam kon ba dastat bepooshoonam

تو با دستات بپوشونم

 to ba dastat bepooshoonam