دانلود آهنگ محسن یاحقی مرد دیروز تو

Download Music Mohsen Yahaghi Marde Dirooz To

آهنگ محسن یاحقی بنام مرد دیروز تو

ترسو از روزگارم بگیر تا بگم عاشقم بی درنگ

قصه ی ما همون قصه شد

دانلود آهنگ محسن یاحقی مرد دیروز تو

 

متن آهنگ مرد دیروز تو از محسن یاحقی

ترسو از روزگارم بگیر تا بگم عاشقم بی درنگ

قصه ی ما همون قصه شد

قصه ی عشقه شیشه به سنگ

دوست دارم خیره شم تو چشات بغضم و وا کنم از گلوم

doost daram khire sham too cheshat boghzamo va konam az galoo

بی تفاوت نباش عشق من با توام ای همه آرزوم

bi tafavot nabash eshghe man ba toam ey hame arezoom

بی تفاوت نباش عشق من با توام ای همه آرزوم

bi tafavot nabash eshghe man ba toam ey hame arezoom

مرد دیروز رویایه تو ببین از غصه ها پیر شده

همون که تمومه زندگیش به نفس کشیدنایه تو زنجیر شده

این منم مرد دیروز تو

که امروز از این زندگی سیرشده

این منم مرد دیروز تو که امروز از این زندگی سیرشده

ترسم از اینه بدتر بشه حال و روز منو زندگیم

بشنوی عاشق هستم بری

رد شی از عشق و دلبستگیم

ترسو از روزگارم بگیر

تا بگم عاشقم بی درنگ

قصه ی ما همون قصه شد

قصه ی عشق شیشه به سنگ

دوست دارم خیره شم تو چشات بغضم و وا کنم از گلوم

doost daram khire sham too cheshat boghzamo va konam az galoo

بی تفاوت نباش عشق من با توام ای همه آرزوم

bi tafavot nabash eshghe man ba toam ey hame arezoom

بی تفاوت نباش عشق من با توام ای همه آرزوم

bi tafavot nabash eshghe man ba toam ey hame arezoom

ترانه آهنگ مرد دیروز تو از محسن یاحقی

رد شی از عشق و دلبستگیم

ترسو از روزگارم بگیر

تا بگم عاشقم بی درنگ

قصه ی ما همون قصه شد

قصه ی عشق شیشه به سنگ

دوست دارم خیره شم تو چشات بغضم و وا کنم از گلوم

doost daram khire sham too cheshat boghzamo va konam az galoo

بی تفاوت نباش عشق من با توام ای همه آرزوم

bi tafavot nabash eshghe man ba toam ey hame arezoom

بی تفاوت نباش عشق من با توام ای همه آرزوم

bi tafavot nabash eshghe man ba toam ey hame arezoom