loading...

رمیکس درخواستی

دانلود آهنگ محلی دلم خونه از این دنیا از این زمونی نامرد با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ محلی غمگین بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : دلم خونه از این دنیا از این زمونی نامرد یه عمر راه سر کردیم ی

حسین بازدید : 483 پنجشنبه 15 آبان 1399

دانلود آهنگ محلی دلم خونه از این دنیا از این زمونی نامرد با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ محلی غمگین بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

دلم خونه از این دنیا از این زمونی نامرد

یه عمر راه سر کردیم یکی نگفت آهای برگرد

چرا تو این روزای سخت دست همو نمیگیریم

واسه هر درد بی درمون از خدامونم دلگیریم

دلم خونه از این دنیا از این زمونی نامرد

یه عمر راه سر کردیم یکی نگفت آهای برگرد

چرا تو این روزای سخت دست همو نمیگیریم

واسه هر درد بی درمون از خدامونم دلگیریم

یکی نون شبش لنگه واسه یک لقمه میجنگه

یکی پولاش قد کوهه دلش یک تیکه از سنگه

یکی نون شبش لنگه واسه یک لقمه میجنگه

یکی پولاش قد کوهه دلش یک تیکه از سنگه

یکی واسه مال دنیا هرچی رفیقه رو میفروشه

یکی واسه شب عیدش نمیدونه چه بپوشه

دلم خونه از این دنیا از این زمونی نامرد

یه عمر راه سر کردیم یکی نگفت آهای برگرد

چرا تو این روزای سخت دست همو نمیگیریم

واسه هر درد بی درمون از خدامونم دلگیریم

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو